ارسال تصویر

تصاویری که ثبت کردی برای ما ارسال کن.

گزارش تصویری کتاب “تو خواب میکائیل هستی”

این رمان به دغدغه‌ها و چالش‌های نوجوان امروز می‌پردازد.

0
0
0 0 رای ها
با انتخاب ستاره نظرت در مورد روایت را مشخص کن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی شد.

به گزارش آرتین رسانه رسمی نوهنران ایران؛ رمان نوجوان «تو خواب میکائیل هستی» نوشته تیمور آقامحمدی که به تازگی توسط انتشارات مهرک منتشر و توزیع شده، طی مراسمی در مرکز رشد نوجوان حوزه هنری رونمایی شد.

کتاب «تو خواب میکائیل هستی» به قلم تیمور آقامحمدی در ۲۰ فصل، ۱۷۲ صفحه و شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه برای گروه سنی بالای ۱۳ سال از سوی نشر مهرک (واحد کودک و نوجوان سوره مهر) منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

“تو خواب میکائیل هستی” داستان زندگی پسری به ‌نام میکائیل است که پانزده سال سن دارد و سخت‌ترین روز زندگی‌اش را تعریف می‌کند. این رمان به دغدغه‌ها و چالش‌های نوجوان امروز می‌پردازد. نوجوانی که از شیوه زندگی محتاطانه بزرگترهای خود ناراضی است و می‌خواهد به شکلی زندگی کند که در آینده حسرت گذشته را نخورد.

این مراسم با حضور دکتر فرزانه فخریان (مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور کودک و نوجوان) و جمعی از اهالی و علاقه مندان ادبیات کودک و نوجوان به همراه ارائه پنل تخصصی رمان نوجوان که شامل ویژگی های رمان نوجوان امروزی (عباس جهانگیریان) و مخاطب شناسی رمان نوجوان (زهرا محسنی فر) روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 در مرکز رشد نوجوان حوزه هنری برگزار شد.

پست های مرتبط

0 0 رای ها
با انتخاب ستاره نظرت در مورد روایت را مشخص کن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x