رویداد ملی «بازیستا» در قزوین برگزار می‌شود

اولین رویداد حضوری بازیستا

2
0
تیزر بازیستا
رویداد ملی «بازیستا» در قزوین برگزار می‌شود

رویداد ملی بازی «بازیستا» با موضوع آموزش بازی به نوجوانان از پنجم تا ششم بهمن ماه در عمارت هنر و خانه تاریخی صلاحی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

 

به گزارش آرتین، رسانه رسمی نوهنران ایران؛ رویداد ملی بازی «بازیستا» با موضوع آموزش بازی به نوجوانان در قالب بازی رومیزی، بازی محیطی و اتاق فرار در قزوین برگزار می‌شود.

هدف از این رویداد آشنا کردن نوجوان با موضوعاتی از قبیل قهرمانان ملی و مذهبی، مکان‌های تاریخی و باستانی، تاریخ ایران، پیشرفت و دستاوردهای ایران، ایجاد حس کنشگری نسبت به این مسائل و همچنین آشنایی نوجوان با بازی‌سازی و ارائه نگاهی نو در این مسئله است.

این رویداد ملی با موضوع آموزش بازی به نوجوانان، گامی در جهت شناسایی استعدادهای روایتگر و ایجاد زمینه کنشگری نسبت به مسائل هویتی در نوجوانان است.

تولیدات در این رویداد به‌صورت بازی‌نامه با موضوع ایران من، قهرمان من، آیین من و پیشرفت است و نوجوانان دختر و پسر می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و از جوایز بیش از ۱۷۰ میلیون تومان سهیم شوند.

رویداد ملی «بازیستا» از پنجم تا ششم بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ عصر در عمارت هنر و خانه تاریخی صلاحی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

نوجوانان و دانش‌آموزان ساکن قزوین، از طریق ثبت‌نام در سایت بازیستا به نشانی www.baazista.ir و تکمیل فرم مربوطه می‌توانند جهت حضور در رویداد یادشده اقدام نمایند. لازم به ذکر است که با برنامه‌ریزی دبیرخانه رویداد بازیستا، کارسوق‌های حضوری در سایر استان‌ها و شهرهای متقاضی تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

پست های مرتبط

0 0 رای ها
با انتخاب ستاره نظرت در مورد روایت را مشخص کن
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارسال روایت

روایت خود را با ما به اشتراک بگذارید

تازه ترین روایت

عوامل-شادی-در-خانواده
جمع چهارنفره
1715493934376
برکت
IMG_۲۰۲۴۰۵۱۲_۰۹۳۵۰۳
رزق معنوی
زبان فارسی
"عاقا یا آقا"
روز دختر
نیمه دوم دنیای دخترونه
صلیب سرخ
مسیح های کوچک قرمز
شیخ صدوق
ابن بابویه
شهید مطهری
یاد استاد
شهید آوینی و نادر طالب زاده
یار نادر انقلاب
حرم  عبدالعظیم حسنی(ع)
غربت حسن ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x